Kerkstraat 286 brunssum
045 564 0340
Zoeken
Sluit dit zoekvak.

No Show Beleid

Waarom hanteren we een no-show beleid?

In de prijs van een behandeling zitten veel kosten verwerkt: producten, uurloon enz. Zoals iedereen van ons gewend is zijn wij geen standaard kapsalon, daarom willen we ook zo transparant en duidelijk mogelijk communiceren hoe onze prijs is opgebouwd en waarom we een no-show beleid hebben ingevoerd.

Wij vinden het niet nodig om annuleringskosten standaard door te berekenen in de prijs van onze bestaande behandelingen.

Hierdoor ben je als trouwe klant dus niet de dupe van annuleringskosten die we op voorhand berekenen, maar kun je juist profiteren van een prijs die heel bewust en met veel aandacht gecalculeerd is. Daarentegen tegen vinden we dat wij niet de dupe moeten zijn van een annulering binnen 24 uur of gemiste afspraak zonder opgaaf van reden. Om deze reden hebben we de volgende voorwaarden opgesteld:

Je krijgt van ons een dag van tevoren een herinnering via een app en/of mail. Bij het ontvangen van je herinnering via app en mail krijg je 24 uur de tijd om je behandeling kosteloos te annuleren.

Hoe kan ik annuleren?

Deze app & mail zijn een extra geheugensteun, je bent echter zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak. Mocht je niet kunnen, laat het ons dan binnen 24 uur na het ontvangen van je herinnering weten via de mail (info@haiurjunkies.nl) met subject: annulering binnen 24 uur.

Wat als ik te laat annuleer?

Binnen 24 uur annuleren voor behandeling = 50%

Klanten die hun afspraak binnen 24 uur voor behandeling annuleren wordt 50% van de behandeling in rekening gebracht, dit in verband met de gereserveerde tijd en plaats.

Mochten we deze plek wel in kunnen vullen, is het de eer en de arbeid van onszelf die vergoed wordt.

Wat gebeurt er als ik mijn afspraak niet nagekomen ben?

Niet gekomen/vergeten, kosten = 100%

Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde plaats, zonder opgaaf van reden en daardoor onaangekondigd niet verschijnen, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. Wij zullen je dan een betaalverzoek ( no show fee ) sturen. Bij het niet betalen van deze ” no show fee ” , zal de vordering aan een incassobureau worden overgedragen.

Mochten we deze plek wel in kunnen vullen, is het de eer en de arbeid van onszelf die vergoed wordt.

Terugbetaling van een aanbetaald bedrag
Als je de afspraak (binnen de ingestelde tijd) annuleert, wordt de aanbetaling binnen 5 werkdagen teruggestort op de rekening die is gebruikt tijdens de aanbetaling. Je ontvangt hiervoor een digitale creditfactuur.